Pārliecini pasauli sev apkārt

5.03.2014. notika Panākumu Universitātes kārtējais pasākums, kura tēma bija "Pārliecini pasauli sev apkārt"

Programmas "Panākumu Universitāte" dalībniekiem bija iespēja dzirdēt divus sabiedrībā pazīstamus cilvēkus - kino režisori un mārketinga speciālisti Renāti Cāni, kura mārketingā darbojas jau 20 gadus un sociālo mēdiju ekspertu, Inspired Digital vadītāju Artūru Medni.

Renāte Cāne savā lekcijā "Pārliecināšanas māksla mārketingā" iepazīstināja jauniešus ar mārketinga speciālista nepieciešamajām īpašībām: tas ir radošums, spēja domāt ārpus rāmjiem un uzdrīkstēšanās. Kā arī sniedza informāciju kādās jomās mārketinga speciālistam ir jābūt kompetentam: sociālā psiholoģija, finanses un grāmatvedība, dažādu rasu un tautību paradumi, kā arī vēl dažādas citas jomas.

Artūrs Mednis izvēlējās ļoti aktuālu tēmu jauniešiem "Sociālie tīkli - ko tie Tev dod un ko tie prasa". Atgādināja jauniešiem, ka savu sociālo imidžu viņi veido jau tagad. Ikviens ieraksts sociālajos mēdijos nepaliek nepamanīts. Viss tiek fiksēts, ierakstīts vēsturē. Jābūt uzmanīgam par to kādu informāciju mēs ievietojam un kādu priekšstatu par sevi radām, jo mūs iespējams vēro nākamais darba devējs vai sadarbības partneris. Kad jau esi savācis zināmu dzīves pieredzi un esi guvis statusu, cieņu un autoritāti, tad jau vari atļauties darīt dažnedažādas smieklīgas ietas un uzdrošināties būt savādāks. "Ziņa twitterī ir kā ziņa kosmosā" .

Pēc Panākumu Universitātes lekciju noklausīšanās, jauniešiem bija iespēja piedalīties augstskolas "Turība" radošajās darbnīcās, ko organizēja dažādas fakultātes: Jurisprudence, Tūrisms, Sabiedriskās attiecības un Uzņēmējdarbība.

 

Piesakies un apmeklē lekciju

Pārliecini pasauli sev apkārt